Alle Tiders Café havde problemer med IT-system til bestilling og kasse på åbningsdagen

Foto: René Lind Gammelmark

Idag kl. 10 åbnede Grindsteds nye café, og de første kunder købte kaffe, ostemadder, sandwich og brunch.

Efter et par timer måtte de fem mand i teamet for Alle Tiders Café tage en træls beslutning, for det IT-system der styrer bestilling og kassesystem var gået i sort.

Det betød at de ikke kunne tage imod bestillinger på andet end små håndskrevne papirlapper, og kunne ikke tage imod betaling.
Det duede selvfølgelig ikke så derfor valgte de at lukke Caféen for idag, og har siden arbejdet på højttryk for at få IT-Systemet til at virke igen. 

Ifølge Dorthe Eienstrand Christensen håber man på at være klar til åbning imorgen kl. 10.00

 

Vi anvender cookies for at sikre at vi giver dig den bedst mulige oplevelse af vores website.
Hvis du vælger ikke at aktivere cookies, fungerer siden ikke optimalt, angiv dit valg til højre.

Cookie indstillinger

Nedenfor kan du vælge hvilke typer cookies du vil tillade fra hjemmesiden, klik på "Gem cookie indstillinger" for at angive dit valg.

Funktions cookiesSiden benytter funktions cookies, disse er nødvendige for at siden fungerer.

Analytiske cookiesSiden benytter analytiske cookies, således at vi kan analysere besøg, og optimere hjemmesiden.

Social mediaSiden benytter ikke social media cookies.

ReklameSiden benytter ikke reklame relaterede cookies.

AndreSiden benytter 3 part cookies, bla. til funktionalitet af siden, der bliver ikke gemt personlige informationer.