Kontaktløs service og hjulskift til kunder i Grindsted

PR-Foto: Super Dæk Service
Mayland 2025 banner

Super Dæk Service i Grindsted tilbyder nu kontaktløs udbringning og afhentning af biler hos kunderne. Initiativet er indført som en ekstra hjælp under de ekstraordinære omstændigheder.

Hos Super Dæk Service i Grindsted har man indført et nyt tiltag for at hjælpe kunderne med service, hjulskift eller forårsklargøring af bilen. Frem for at kunderne skal køre ud til afdelingen på Chr. Lundsgaardsvej 37, har de nu mulighed for at få afhentet og afleveret bilen kontaktløst på deres hjemmeadresse uden ekstra beregning.

– Det er snart sæson for hjulskift, og nogle bilister har måske også behov for at få bilen serviceret. Men intet er som det plejer at være nu på grund af Corona-krisen, og mange sidder af gode grunde i hjemmeisolation for at forhindre smitten. Nogle bevæger sig måske slet ikke udenfor blandt andre, fordi de er i risikogruppen, fortæller Mark Sørensen, der er afdelingsleder hos Super Dæk Service i Grindsted i en pressemeddelelse.

– Vi har derfor besluttet, at vi vil tilbyde kunderne kontaktløs levering og afhentning af deres bil for at kunne hjælpe de kunder, der ikke ønsker at køre ud til vores afdeling. Vi tilbyder både afhentning og levering af bilen på kundens adresse uden ekstra beregning, og bilen bliver naturligvis desinficeret fra ende til anden ved aflevering, siger Mark Sørensen.

Sikkerhed og tryghed i første række
Tiltagene hos Super Dæk Service i Grindsted kommer i forlængelse af en lang række andre tiltag, man har indført for at sikre medarbejdernes og kundernes sikkerhed og sundhed i tråd med sundhedsmyndighedernes anbefalinger:

– Vi følger fortsat myndighedernes tiltag meget tæt og tilpasser os dem løbende og tager medansvar for at hjælpe med at begrænse smitten af COVID-19-virusset så meget, som vi kan. Kundernes og medarbejdernes sikkerhed har højeste prioritet, fortæller Jens Jakob Kjær Hansen, PR manager hos Super Dæk Service.

– Vi har i alle vores afdelinger allerede opsat afstandsmarkering for at sikre, at der minimum er 2 meters afstand mellem medarbejderne og kunderne i afdelingen. Derudover har vi håndsprit til alle medarbejdere og kunder, vi desinficerer alle biler og har derudover begrænsninger på, hvor mange personer, der må være i vores lokaler. Den ekstra service er det seneste tiltag for give ekstra tryghed til de kunder, der ønsker det, og yde ekstra hjælp i en tid, hvor vi må bidrage til at holde hinanden sikre og samtidig få hverdagen til at fungere, siger han.

Kunderne hos Super Dæk Service kan som de plejer bestille tid ved at ringe til afdelingen i Grindsted og derudover oplyse, om de også ønsker afhentning og udlevering af deres bil.

Mayland 2025 banner