​Bring lancerer en ny funktion, der viser, hvornår der er mindst travlt i pakkeshoppen

Bring har på rekordtid udviklet og lanceret en ny funktion i deres sporingsløsning, der gør det muligt for modtagerne at se, hvornår der er mindst travlt i pakkeshoppen, når de sporer deres pakker.

Den seneste tid er pakkemængderne steget kraftigt, og en af de vigtigste tiltag for at sikre god kapacitet ude i vores pakkeshops er, at modtagere hurtigt henter deres pakker. Men i disse coronatider er det også vigtigt, at vi passer på hinanden, holder afstand og undgår trængsel, når vi henter vores pakke, for at sikre tryghed.

Derfor har Bring, for at gøre det enklere at hente sin pakke i pakkeshoppen, på rekordtid udviklet og implementeret en ny funktion i deres sporingsløsning på bring.dk, der viser populære afhentningstidspunkter, og hvornår der er mindst trængsel i pakkeshoppen. På denne måde får modtagerne oplysninger om, hvornår de kan hente deres pakke for at undgå kø og trængsel.

– Dette er et godt eksempel på, hvordan vi kan bruge data på en ny måde i vores eksisterende kanaler, så vi hurtigere kan udvikle nye løsninger, der skaber bedre oplevelser for vores modtagere, siger Mona Zuko, leder af Bring for B2B og e-handelstjenester i Sverige, Danmark og Finland. 

– Vi er meget glade og stolte over, at vi har været i stand til, at udvikle og lancere denne funktion på så kort tid, da det hjælper vores modtagere til at kunne hente deres pakker sikkert.



Den nye funktion i sporingsløsningen
Bring har samarbejdet med maskinindlæringsmiljøet Ekofisk, som har bidraget med data om afhentning og udlevering af pakker i pakkeshops. Det er herfra, de har den data, der siger noget om, hvor mange mennesker der normalt besøger pakkeshoppen og på hvilke tidspunkter. Denne type data har været værdifuld, for at kunne udvikle funktionen i Brings sporingsløsning på så kort tid skriver de i en pressemeddelelse.